• 1.jpg

    Zaterdag 26 mei 2018

    Evenwicht tussen ernstig werken en plezier.

    Drank-en eetstandjes in de ruime sfeer-en verbroederingstent.

  • 2.jpg

    Zaterdag 26 mei 2018

    Voetbal voor iedereen!

    Keuze tussen een Fun en Fight reeks, kunnen voetballen is geen must.

  • 3.jpg

    Zaterdag 26 mei 2018

    Een leuke teambuilding?

    Een dagje voetballen met collega's, dat is eens iets anders.

DE ANTWERP EAST BEDRIJVEN VOETBAL CUP

Op zaterdag 26 mei 2018 zal voor de zesde maal de Antwerp East Bedrijven Voetbal Cup plaatsvinden georganiseerd door voetbalclub KFC Grobbendonk.

Een club met 274 leden runnen vergt tijd, energie en vooral veel … geld. Uitgekeken als wij waren op de onvermijdelijke en afstompende formules als taartenverkoop, tombola, mosselfeest zijn wij op zoek gegaan naar een vernieuwende clubactiviteit.

Zodoende werd de BedrijvenVoetbalCup geboren waar onder de vorm van een mini-voetbaltornooi op gras de voetbalsport gepromoot wordt en tegelijkertijd een ontspannende, sportieve dag aan de bedrijfswereld wordt aangeboden.

Vorig jaar namen maar liefst 44 bedrijven deel aan dit steeds groeiende event.

Voor wie?

De manager in korte broek die dribbelt als een echte Messi, mijn stille werkmakker die een topkeeper blijkt te zijn en onze secretaresse die als een topcoach a la Mourinho uw bedrijf naar de overwinning stuurt. Werkelijk iedereen is welkom!

Wat?

Gezonde lichaamsbeweging in een sportief evenement met recreatief karakter, dat hebben we u bedrijfsmensen te bieden. Dit in een Fun en een Fight reeks.

Team-spirit!

Wat is er immers gezelliger wanneer uw medewerkers een beetje lichaamsbeweging met een babbel en een fris pintje of wijntje kunnen combineren. Waarschijnlijk honderd keer doeltreffender dan het volgen van een dure seminarie.

Evenement!

Niet alleen de deelnemende spelers komen aan hun trekken maar ook de collega’s, familieleden en sympathisanten worden in de watten gelegd. Zo zijn er drank-en eetstandjes in de ruime sfeer-en verbroederingstent, een gigantisch springkasteel en zelfs animatie en opvang voor uw kinderen terwijl u uw bedrijf de 1-0 ziet scoren!

DEZE PLOEGEN NEMEN AL DEEL!

SANY GROUP

FUN reeks

SANY GROUP

Technopolis All Stars

FUN reeks

Flanders Technology International

Aquaboys

FUN reeks

aquarein

FC Sogiaf

FUN reeks

Sogiaf nv

Schrijnwerkers

FUN reeks

Interieurbouw Van Laer

Eurochem

FUN reeks

Eurochem Antwerpen NV

Oleon

FUN reeks

Oleon

Domo Devils

FUN reeks

Domo Elektro

Group Suerickx

FUN reeks

Group Suerickx

Group Suerickx 2

FUN reeks

Group Suerickx

IBC Massieve houtbouw

FUN reeks

IBC nv

IBC

FUN reeks

IBC nv

IBC + SOLIDWOOD

FIGHT reeks

IBC nv

Maes Industries

FIGHT reeks

Maes Industries

Trevi Kempen/Kessypool

FUN reeks

Trevi Kempen/Kessypool

Black Devils

FIGHT reeks

Verzekeringen verbruggen

Fintro Herentals

FIGHT reeks

Verrezen NV

Albintra - Fakro

FUN reeks

Albintra

Fc sportief

FUN reeks

Pavel Horemans bvba

Forza WVV

FUN reeks

WVV CLEAN

Fike "Samba junior" Europe

FUN reeks

Fike Europe

Gino Van Der Elst 1 Heren

FIGHT reeks

Gino Van Der Elst

Gino Van Der Elst Dames

FUN reeks

Gino Van Der Elst

3-IT

FUN reeks

3-it

Fast &Furious

FUN reeks

Auria Solutions Belgium bvba

Bleckmann's Finest

FUN reeks

Bleckmann België NV

Bleckmann Revolution

FUN reeks

Bleckmann België NV

Bleckmann Championettes

FUN reeks

Bleckmann België NV

Bleckmann All Stars

FUN reeks

Bleckmann België NV

Bleckmann Rovers

FUN reeks

Bleckmann België NV

Desteldonk United

FUN reeks

Bleckmann België NV

Gemeente & Brandweer Grobbendonk

FUN reeks

Gemeente & Brandweer Grobbendonk

Jeugd Grobbendonk

FUN reeks

B&M Promo

FC Tilted Towers

FIGHT reeks

BVBA Baeten

ENGIE FABRICOM

FUN reeks

Engie Fabricom

Steelatelier 28

FUN reeks

Pro Visie BVBA

HYE

FUN reeks

HYE N.V.

GIB

FIGHT reeks

GIB

FORMULE

Wij hebben gekozen voor een ALL-IN formule aan te bieden aan onze deelnemers. Deze formule kan u naar eigen wens uitbreiden met extra drankenbonnen, maaltijden voor bijkomende spelers, collega’s supporters en sympathisanten

Wat houd dat in?

Prijs: 250,00 euro

Een tweede ploeg kan inschrijven aan slechts 200,00 euro met behoud van alle voordelen van de ALL-IN formule.

Formule voor één ploeg is voor 7 spelers en/of speelsters.

Acomodatie:

  • Acht prachtige mini-voetbal terreinen
  • Minstens vier wedstrijden per team
  • Kleedkamers , douches , sanitair
  • Scheidsrechters
  • Eerste hulp dienst
  • Grote sfeer –en verbroederingstent

Uitrusting:

  • 7 verzorgde maaltijden in buffetstijl ( koude-en warme gerechten )
  • 14 consumpties inbegrepen
  • Één gratis voetbal voor de opwarming
  • 2 flessen water

Voorstelling van uw bedrijf in de sfeertent:

  • Mogelijkheid tot promotie van uw bedrijf via spandoeken, publiciteitsbord of vlag rondom de terreinen.

U kan de ALL–In formule uitbreiden met de volgende extra‘s:

  • Extra consumptiebonnen aan 10,00 euro per strook (éen strook geeft recht op vijf (5) standaard consumpties)
  • Extra maaltijden aan 18,00 euro per stuk (warm-en koud buffet incl.dessert)

Alle prijzen vermeld zijn exclusief BTW.

INFO & REGELS

Praktische Informatie

  • Uw bedrijf speelt in eigen uitrusting.
  • Het koud-en warm buffet voor de deelnemers en voor diegenen waarvoor extra maaltijden werden besteld is open van 11.45u tot 14.00u.
  • Er kunnen ook nog een beperkt aantal maaltijden besteld worden ter plaatse.
  • De wedstrijdleiding zal u kunnen terugvinden in een aparte tent naast de sfeertent.
  • PARKING is voldoende voorzien vlak aan de terreinen.
  • Kinderanimatie start omstreeks 12.30u (schminken -spelletjes).
  • Groot springkasteel staat in afgebakende zone.

Reglement & Spelregels

1. Enkel de ploegen die tijdig ingeschreven en betaald hebben kunnen deelnemen aan de BedrijvenVoetbalCup.

2. Het spelreglement voor dit mini-veldvoetbaltornooi wordt eenduidig toegepast en kan niet betwist worden.

3. Het spelreglement is van toepassing op de FUN en FIGHT reeks. Zowel mannen en vrouwen kunnen deelnemen aan de wedstrijden (minimum leeftijd is 16 jaar).

4. Een ploeg bestaat uit 4 veldspelers en één doelverdediger. Dit is het maximaal aantal spelers die tijdens de wedstrijd op het veld mogen staan.

5. Enkel die spelers waarvan de naam werd doorgeven aan de organisatie voor aanvang van de BedrijvenVoetbalCup zijn gedekt door de verzekering.

6. Een speler speelt mee met de ploeg waarmee hij/zij ingeschreven is, het is niet toegestaan om met andere ploegen mee te doen.

7. De wedstrijden worden gespeeld naar tijd.

Er wordt onmiddellijk van terreinkant gewisseld na de eerste helft.

Er wordt na de eerste helft een maximale drink / rust-pauze voorzien van drie minuten.

Op signaal wordt de tweede helft aangevangen.

8. Een ploeg die niet tijdig aan de aftrap verschijnt van de eerste wedstrijdhelft krijgt een achterstand van twee doelpunten.

9. Elke wedstrijdhelft begint en eindigt met een algemeen signaal.

10. Er mag tijdens de wedstrijd doorlopend gewisseld worden . Het wisselen moet gebeuren in het midden van het veld zichtbaar voor de scheidsrechter.

11. Het is niet toegelaten om met ijzeren studs te spelen

12. Slidings en lichamelijk contact zijn verboden. Slidings, indien er geen tegenstrever in de buurt is, om bijvoorbeeld een bal binnen te houden, zijn wel toegestaan.

13. Vrije trappen mogen steeds rechtstreeks naar doel getrapt worden ( muur verplicht op 5 meter ).

14. Keeper mag een terugspeelbal niet met de handen vastnemen en mag niet uitgooien verder dan de middellijn. Uitwerpen verder dan de middellijn is wel toegestaan.

15. Strafschop wordt genomen op 5 meter van het doel. De trap wordt genomen zonder aanloop ( één stap ).

16. Indien de bal over de zijlijn gaat wordt er een intrap ( dus geen inworp ) genomen. De intrap mag nooit rechtstreeks in het doel getrapt worden.

17. Gele kaart is uitsluiting van de wedstrijd (vervanging toegelaten), rode kaart is uitsluiting van het tornooi.

18. Indien ploegen in dezelfde kleuren spelen zal de thuisploeg hesjes dragen (beschikbaar gesteld door de organisatie).

19. Enkel in het geval van een ernstige blessure waarvoor verzorging nodig is op het veld kan de scheidsrechter beslissen enkele minuten toe te voegen aan de officiële tijd. Bij kleinere blessures wordt de gekwetste speler vervangen en wordt het spel niet onderbroken.

20. De finale-wedstrijden worden geleid door 2 scheidsrechters.

21. Fair-play: de scheidsrechter geeft de ploegen na elke wedstrijd 1, 2 of 3 punten voor de fair-play beker.

INDELING VAN DE REEKSEN, OPSTELLING KLASSEMENT ( punten-indeling ) VOOR ZOWEL DE VOOR -ALS EINDRONDE ZAL U KUNNEN TERUGVINDEN IN HET PROGRAMMABOEKJE DAT VOOR AANVANG VAN HET TORNOOI AAN DE KAPITEIN VAN ELKE DEELNEMENDE PLOEG ZAL OVERHANDIGD WORDEN.

Klassement voorronde wordt opgemaakt als volgt:

  1. Ploeg met het meeste aantal punten: winst = 3 punten, gelijk spel = 1 punt, verlies = 0 punten.
  2. Ploeg met de meest gewonnen wedstrijden.
  3. Doelpuntensaldo.
  4. Bij gelijk doelpuntensaldo tellen de meest gemaakte doelpunten.
  5. Uitslag onderling duel.
  6. Indien nog steeds alles gelijk : strafschoppen te beginnen met reeks van 5 strafschoppen, indien nog gelijk strafschoppen nemen tot er van beide ploegen mist.

TERREIN

SPONSORS

Wij danken onze sponsors! Ook interesse om ons evenement te sponsoren? Aarzel dan niet en neem contact op met Katrin de Swert 0498 42 30 71, Roel Schuerwegen 0478 32 67 01, of via de website.

work
work
work
work
work
work
work
work
work
work
work
work
work
work
work
work

CONTACT

Voor vragen kan u ons bereiken via het contact formulier, telefonisch of via email.

Contact gegevens

Katrin de Swert: 0498 42 30 71

Roel Schuerwegen: 0478 32 67 01

info@bedrijvenvoetbalcup.be

Vaartkom 2, 2280 Grobbendonk